Friday, August 10, 2012

Nak Potong Rambut Anak-Anak...


Dah panjang benor rambut kamu nak...
Memang tak de masa betul nak bawak budak2 ni g salun gunting rambut...
Aqil Naufal rambut dia klu dah  menegak tuh.. maksudnya mintak di bawak ke kedai guntingla tuh..
Sebab itu bermakna rambut dia memang dah panjang benor dah tuh... 
Korang tengokla tu.. dah mcm jambul belatuk dah.... heheheh...


Aqilah Najla.. rambut dia standardla... memang dari kecik sampai ke besar.. 
Memang rambut dia panjang... tapi raya kali ni nak bagi kelainan sikit...
Nak bagi pendek sikit... lagipun dah sekolah ni.. setengah hari rambut kat dalam tudung...
Rambut dia panjang... mungkin dia kurang selesa.. so saya nak bagi potong pendek sikit...
Sayang tu memang sayangla kat rambut dia... tapi tak perla.. rambut leh panjang...
Gambar sesudah rambut anak-anak dipotong....
Sekejap lagi saya tempek k.. 
Itupun klu ada masa terluang..
:)



1 comment:

Aishah Salun said...

Salam, saya ada menyediakan perkhidmatan mendandan rambut, make up dan manicure & pedicure. Harga untuk wash, cut & blow RM15. Colour/ Inai RM30-RM88. Rebonding/ Perming RM88-128. Treatment RM38. Sekiranya berminat kal Zura 012-204048 atau layari myhomesalon.blogspot.com. Terima kasih tuan rumah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...