Friday, August 10, 2012

Rambut Raya Anak-Anak :)

Alhamdulillah... proses memotong rambut anak-anak berjalan lancar....

Si kakak.. memang tak de masalah... dia memang beri kerjasama yg sangat baik....

Memang sengaja potongkan pendek dari biasa....
Baru nampak kelainan sikit...

Haaa.. si adik selalu memang banyak kerenah...
Selalu dia memang menangis dan meronta dan nak dukung...
3 bulan lepas memang potong rambut atas dukungla.. 
Sambil meraung-raung... dan meronta-ronta (ooh sangat-sangat scary occay jika dibayangkan...)
Tapi... kali ni.. sangat-sangat baik... 
Beri kerjasama...dan tak menangis n meronta pun...
Good boy la dik... :)

Si adik memang tak de stail lainlah.. ini jekla kot yang sesuai...
Senang dan mudah... tak yah pening nak sikat rambut..
Atau nak cari minyak rambut....
sejuk pun sejuk kan dik...
:)
So inilah rambut raya anak-anak saya...

5 comments:

~aYu~ said...

ramai yg dah gunting rambut anak-anak ni. rambut raya betul ni. sy taknak gunting kot rambut anak-anak. rambut skrg pun ngam-ngam leh ikat je..

nome said...

dua2 comel! suka sangat...selamat berpuas untuk kamoo sekeluarga...from no-me (^_^)

antalya said...

eh lurus rambut aqilah ye.aritu masa kecik2 rambut dia mcm ikal/ beralun kan

Zura said...

dh besar anak bujang akak...

.:: Mrs Z ::. said...

nampak kecik si adik bila potong rambut ye kak ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...