Friday, September 21, 2012

Nasib Barbie....


Ini adalah koleksi patung Barbie kepunyaan anak dara saya....
Tapi kalau tak silap saya adalah 2 ke 3 lagi.. tak tahu mana peginya...
Ini antara koleksi yang adalah... yang tak nampak kata mata... ntah terselit kat mana...
U all tengoklah sendiri... ada yang tak berbaju... habis ditanggalkan bajunya....
Ada yang kakinya di balut dengan pembalut luka tuh.... 
Dan yang paling sadis... ADALAH :-

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V




Habis diguntingnya rambut2 Barbie yang panjang mengurai tuh...
Adeeehh.... sakit betul hati menengoknyer....
Kalau satu tu harga RM10 henggit..
Saya rasa.. saya boleh sengih2 manja lagi...
Ini satu patung Barbie tu... kalau tak RM40 atau RM50...
Mahunyer saya tak geram....
Itu belum dicontengnya muka barbie tu ngan crayon...
Adohailah nak...
Janganler bikin mama panas....huhuhu...
Apapun.. doa saya semoga tuhan berikan saya kesabaran yang tinggi...
dari sehari ke sehari....

Note : Tapi elok plak si Naufal sikit pun tak berminat dengan Barbie ni... pantang dapat... di lemparnya keluar... hahahhahaa....




9 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

abih gonjeng rambut barbie tu...huhuhu....

sue zainun said...

hehe barbie tu kenalah makeup skit..touch up2..bagi lagi lawa..
**banyak juga ye koleksi Barbie..tak tahan tgk barbie xberbaju tu..seksi..auwww hahahaha

eynda said...

Satu geng dgn hannah ni... buang baju barbie... mandi sekali... conteng muka barbie... gunting rambut barbie je belum hehe...

QA's ~ mamapapa said...

ahahaha!!!sebijik sama ngan anak dara saya!!!LOL!!!

mamasuri said...

samalah peel nyer ngan anak dara sy no 1 tu...huhuhu...

Noli@Ibu Wafa said...

aww seksi..hehe..salam :)

-iLLa- said...

barbie panas..kasi gunting la rambut..hahaha

Iela Fazielah said...

wah..ganaznyer... tp xpe.. barbie banyak... kalau anak ila buat mcm tu..mmg ila mengamuk...

ernitta petrolinda sabian said...

Sis jual la ngn sya.. patung barbie tu.. tak apa botak pun botak la... klu nak jual msg ya 0147029325