Monday, December 03, 2012

Kasut Zalora

Sebenarnya saya hari-hari dok intai web Zalora ni... Tengok dia punya kasut Bellerina tu... Sampai termimpi-mimpi plak bila malam... Cam nak klik-klik jek dah Buy it now tu... Tapi dok fikir-fikir... Takut size tak ngam ngan kaki saya... Sebab kaki saya adalah comel.. ahak!...


Dan dengan gigih saya pun ukurlah kaki saya yang comel nih.... perrrrghhh... memang mengecewakan.. bila kaki saya yang selalu beli kasut/sandal bersize 4 atau 5 ni, panjang tapak kaki saya cuma 19cm jek... paling kecil size kat Zalora adalah 22.8cm... so hai-hai by-by jekla...


Hanya  mampu bermimpi sajerla... :(



3 comments:

Aty Fared said...

baju ok lagi beli on9..tapi kasut...tak boleh..takut tak pekenan dan salah saiz...huhu...

Anonymous said...

Hi :)

Kami Dari Zalora Malaysia ingin berhubung dengan anda.

Sila email kami balik di zalorateam@zalora.com.my

Anonymous said...

Hi,

Kami tertarik dengan post ini dan ingin berhubung dengan anda :)

sila email kami di zalorateam@zalora.com.my . Tq