Tuesday, May 26, 2015

Rindu Warna Lama - Cat Dinding Rumah

Korang pernah rasa rindu pada warna lama cat dinding rumah tak...???
Saya mengalaminya sekarang.. tak tahu kenapa....
Rasa macam... lebih suka dan lebih menarik warna putih...
Lebih sejuk mata kot... dan nampak lebih luas kot...
Eh memang rindu la... naper ntah...



Act.. mula2 pindah inilah suasana rumah saya...
Anak sorang.. maybe leh maintain kot...
Hahahah.. anak dua terus ke laut...
Lintang pukang terus rumah saya...
Huhuhuhu....
Kaler putih.. cantik.. act tak putih sangat..
Macam beige kot... tak pasti..  kaler cat dari pemaju...
lepas tu.. gigih saya tukar.. menggedik2 nak tukar kaler..
Bosanlah apalah...
Saya ada cerita kat link sini pasal cat baru...
Tahun 2012... sekarang dah 2015.. saya dah jemu.. dah bosan dengan kaler nih...



Mungkin warna yang saya pilih ni warna yang cepat bosan kot...
Entahlah... tengah fikir nak tukar cat nih.. tak pasti kaler apa yg cantik...
Mahu kembali pada kaler putih plak gamaknye...
Huhuhu.. kot ada yg nak melayanlah.... hiks....
Any idea kaler apa yg menarik ye.. supaya tak cepat bosan...???

1 comment:

antalya said...

kaler kuning menaikkan seri kak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...