Wednesday, December 30, 2015

JENJALAN CARI ESKRIM

Ni aktiviti cuti sekolah nih...
Sebab kesian kat budak2 duduk rumah je terperuk....
Bila weekend... bawaklah diorang jenjalan...
Masa tu musim panas.... tanya diorang nak makan apa...
Masing2 nak makan aiskrim... tak per mama belanja...
Mama belanja ekrim mahal... telan liur nak bayar...
Dua mangkuk RM40 henggit... hahahhaha...
Tak perlah... dah nak makan eskrim sedap...
Bukan selalu punn....kannn....


Aqilah memang penggemar aiskrim...
Dia boleh ngap2 aiskrim banyakkk...
Kalau beli aiskrim walls tu.. sebekas tu..dia boleh hadap 2 hari je...
Setle.. dia sorang je!!


Naufal pulak... aiskrim kureeeenggg...
Terkial2 dia nak perabis sebekas nih.....
Lebih dia mak bapak jeklah perabis kan.....
Pada tekak saya.... rasa aiskrim BR ni.. 
Biasa je.... tapi sedaplah.. lain dari eskrim lain...
Rasa dia tak muak.. dan buat kita nak suap dan suap dan suap...
Itu kelebihan dia kot....

2 comments:

Salina@IbuAqil said...

Alahai mama..
Lama x singgah sini..
Aqilah cantiknya dia dah besar..
Amboi dak Aqil pn makin hensem.. ;)

Rizziela said...

sedapnya ice cream dia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...