Thursday, June 23, 2016

Salam 19 Ramadhan...

Salam 19 Ramadhan korang...
Alhamdulillah... diberikan kesihatan yg baik...
Maka bertemu kita sehingga Ramadhan ke-19 tahun ini...
Hahahah hari ni tak de post pasal menu berbuka...
Tak sempat nak transfer gambar... malas pun ye.. huhuhu

Korang macamana persiapan raya...
Ada yg dah standby semua... kan... ada yg masih belum beli apa2 (Sayala teewww) heheh
Saya memang suka last minit... suka suasana kalut2 last minit kat shoping mall...hahaha
Bila orang lain update kata semua dah ready... baru saya kalut...ekekekke...

Act tak de masa pun ye... saya kan ambik tempahan kurung kaftan... (asalnya saje suka2.. tak sangka tempahan hampir 50 pasang...) tak ke kelam kabut....
Seronok..saya suka menjahit... mungkin darah tailor ada dalam diri saya... (mak saya memang tukang jahit)... so minat tu ada.. cuma kekangan masa tu... kesian anak2 terabai.. sebab mak dok asyik hadap mesin jahit lately nih... huhuhu...

Insyallah weekend ni kena g cari jugak baju budak2... kesian diorang nanti beraya tak de baju baru... huhuhu... baju kurung tak pe..saya boleh jahitkan... baju2 kasual... jeans.. tshirt n blouse utk Aqilah n Naufal..kena cari jugak...sandle kasut semua...

Apapun.. selamat berbuka puasa korang... next week last bekerja sebelum bercuti raya...
Seronok nak balik ke kg...kan.. nak buat lemang dan rendang...
Allahuakbar... semoga tuhan panjangkan umur kita dan insan2 tersayang....
Tahun ni tahun pertama saya dan suami beraya tanpa Abah mertua....
Abah mertua pergi mengadap pencipta pada 2 Februari 2016 yg lepas...
Al fatihah....
(Nanti saya cerita lain entry pemergian abah tersayang...)

No comments: